7 mituri de slabire spulberate de stiinta

Exista multe conceptii gresite despre pierderea in greutate pe care oamenii le cred. Iata 7 dintre acele mituri spulberate pentru a-i ajuta pe cei care incearca sa slabeasca.

Obezitatea este o problema obisnuita care afecteaza milioane de oameni de pe tot globul. In timp ce obrajii tai dolofani s-ar putea sa nu o faca sa para periculoasa, insa obezitatea poate dauna sanatatii tale. Poate duce la hipertensiune arteriala, diabet de tip 2 , boli de inima , osteoartrita , niveluri ridicate de colesterol si multe altele. Deci, este cu siguranta o idee buna sa scapi de kilogramele in plus. Dar pierderea in greutate nu este atat de usoara.

Pierderea in greutate ar putea fi un proces descurajant care necesita o multime de eforturi, dar este vorba si de a face alegeri inteligente. Un alt lucru de care trebuie sa tii cont este sa nu crezi tot ce ai citit despre pierderea in greutate. Deci, iata cateva mituri asociate cu pierderea in greutate pe care ar trebui sa nu le mai credeti acum.

Poti viza un singur loc

Esti cu adevarat ingrijorat de greutatea de pe coapse? Nu poti viza o anumita zona fara sa te concentrezi asupra intregului corp. Modul corect de a slabi este sa mananci corect si sa faci miscare. O dieta sanatoasa te va ajuta sa te mentii in forma, iar exercitiile fizice vor tonifica muschii, ceea ce te va ajuta sa obtii rezultatele dorite.

Taie toate caloriile

Totul din sistemul tau are propriul scop, la fel si caloriile. Cand iti privezi corpul de toate caloriile si macronutrientii, acesta va face mai mult rau decat bine corpului tau. Diferitele alimente trec prin cai metabolice diferite si pot lasa efecte diferite asupra foametei si a hormonilor care reglementeaza greutatea corporala. Deci, nu toate caloriile sunt create egale, deci nu trebuie sa renunti la tot.

Evita carbohidratii

Da, consumul unei diete cu continut scazut de carbohidrati este sanatos si eficient pentru scaderea in greutate. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa eviti carbohidratii. Atata timp cat limitezi aportul de carbohidrati si cresti aportul de proteine, vei putea pierde in greutate in mod eficient.

Trebuie sa renunti la grasimi

La fel ca si caloriile, nu toate grasimile sunt rele. Renuntarea la grasimile alimentare ar putea parea o idee buna, dar nu este. Grasimile sanatoase sunt bune pentru creier, piele, satietate si pierderea in greutate. Alimentele precum nucile, untul de nuci, semintele, avocado si pestele gras contin grasimi, dar aceste alimente te fac sa simti mai putin foame si te ajuta sa slabesti.

Este in regula sa utilizezi suplimente pentru slabit

Oamenii au recurs la pastile si suplimente de slabit in incercarea de a slabi cat de repede pot. Pastilele dietetice pot fi de fapt extrem de daunatoare pentru sanatatea ta. In plus, aceste suplimente nici nu arata rezultate bune. Daca totusi doresti sa apelezi la ele, trebuie sa consulti un profesionist si sa soliciti sfaturi.

Mananca mai putin, fa mai multa miscare

Mai multe studii au aratat ca trebuie sa existe un echilibru in ceea ce priveste pierderea in greutate. Arderea mai multor calorii este importanta pentru a pierde grasime, astfel incat s-ar putea sa concluzionati automat ca ar trebui sa mancati mai putin si sa va miscati mai mult. Modificarile pe care le faceti in calatoria de slabit sunt permanente, deci trebuie sa fii mai atenti la alegerile tale. Mancati mai putin si va deplasati mai mult este un sfat ineficient, care ar putea sa nu functioneze pe termen lung. Trebuie sa existe echilibru.

Pierderea in greutate este legata de vointa

In timp ce trebuie sa fii foarte puternic pentru a continua aceasta calatorie obositoare, dar fructuoasa. Trebuie sa tii cont de faptul ca obezitatea este o tulburare complexa si multi factori joaca un rol esential aici. Factorii genetici, biologici si de mediu pot afecta, de asemenea, greutatea corporala.